REKLAMAČNÍ ŘÁD

Máte právo na vrácení objednávky (nebo její části) do 14 dnů od jejího přijetí, a to bez udání důvodu za předpokladu, že je stále v původním balení (platí další výjimky).

Lhůta pro vrácení objednávky vyprší 14 dní ode dne, kdy jste produkt (nebo jiná určená třetí strana než dopravce) převzali. Pokud jste objednali více produktů s různou dodací lhůtou ve stejné objednávce, lhůta pro vrácení vyprší 14 dní po obdržení konečného produktu vaší objednávky.

Vy sami zodpovídáte za jakékoli snížení hodnoty produktu na základě manipulace nad rámec toho, co je nezbytné pro přístup k jeho funkčnosti/stavu. Dále upozorňujeme, že všechny produkty zdarma, které jste společně s objednávkou obdrželi, musí být vráceny, jinak bude jejich cena odečtena od refundované částky.

PROCES REKLAMACE

K vrácení produktu(ů) musíte informovat naše zákaznické centrum prostřednictvím kontaktního formuláře a nebo zasláním emailu na adresu uvedenou níže::

 

SNORKEL SPAIN SLU
Apartado de Correos nº 146
08170 Montornès del Vallés
Barcelona
[email protected]
t. 34 93 737 98 46 (od 8:00 do 16:00)
DIČ: ESB-65812810
Coc Number: B-65812810

Alternativně můžete vrátit svou objednávku pomocí tohoto formuláře. Upozorňujeme, že jakékoliv náklady spojené s návratem objednávky nebudou proplaceny, pokud objednávka přijde bez předchozího upozornění.

VYJÍMKY

Následující produkty jsou vyjmuty z práva na vrácení produktů:

  • Produkty, jejichž originální obal byl poškozen
  • Produkty, které byly vráceny po lhůtě na vrácení
  • Vaporizéry a dýmky, které nejsou po vrácení uzavřeny (ze zdravotních a hygienických důvodů)
  • Vaporizéry reklamované se záruční lhůtou - všechny komponenty v originálním balení musejí být vráceny
  • Produkty, které se kazí

VRÁCENÍ PENĚZ

Poté, co jste využili své právo na vrácení své objednávky, vám budou všechny platby (včetně platby za dopravu) vráceny během následujících 14 dní. Pokud jste svou objednávku reklamovali bez předchozího ohlášení, pak nemáte nárok na zaplacení všech výloh za dopravu. Je možné, že po vás budeme požadovat sledovací kód jako důkaz vrácení vaší objednávky.

V závislosti na zvolené metodě placení vám bude reklamace proplacena následujícími způsoby:

  • Bankovní převod - Bankovní převod
  • Kreditní karta - Kreditní karta (a nebo bankovní převod, pokud byla původní objednávka zaplacena před více než 30 dny)
  • BitCoin - Bankovní převod
  • BitCanna - Bankovní převod

Je vám 18 nebo více let?

Obsah na RoyalQueenSeeds.com je vhodný pouze pro dospělé a neměli by jej prohlížet osoby mladší 18 let.

Ujistěte se, že jste obeznámeni s daným zákonem ve vaší zemi.

Kliknutím na VSTOUPIT potvrzujete,
že vám je
18 a nebo více let.